Thursday, December 25, 2008

Tagged by Gie

1st Tagged

The Rules:


1. Take a recent picture of yourself OR take a picture of yourself right now.
2. Don't change your clothes, don't fix your hair. Just take a picture.

3. Post that picture with NO editing

4. Post these instructions with your picture.
5. Tag people to do this.




The Result:

Aku suka pic ni coz aku nmpk cm chubby je..hahaha..time ni kt umah pak sedara mama aku..ni kt Kuantan..kalo xsilap aku..ni raya thn 2007..mse ni aku bru naik tangga..haha..
nk msuk dlm umah atok 2la..ni umah tok sedara aku la..tp aku xbpe nk ingat la nme die..
..sape rse nk wat..wat jela..mls da nk tag org..huhuhu


2nd Tagged:-

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
..keluarga..kwn2..my sayang..myself..


2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
..laptop..digicam..kete sndiri..sume yg aku nak..

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
..tepi pantai..xkisah la pntai mne2 pun..


4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
..selama mana kami mmpu pertahankan cinta kami..slg itulah kami akan berkekalan
insyaALLAH..amin..

5. Adakah anda dilamun cinta?
..yup..sudah semestinya


6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
..Petai Ikan Bakar kt Tg.Lumpur..Kuantan
besh giler woo..

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
..New Moon..hihihi..


8. Apakah nama penuh kamu?
..Liyana Syahira Bt Mohd Yusof


9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
..Dulu ngan arwah ayah..skrg ngan mama..
but i'm still miss my late father=(


10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
..Mohd Syaffiq Adi Bin Baki..myhero..mydrug..mysayang..myworld..


11.Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
..hani hazwani..
..dyanza..
..yana..
..wana..
..yan..
..shain..
..aidil..
..merol..
..jazzper..
(wlaupon xpnh jmpe korang..but korang yg plg rapat ngan yana)


12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
..mse duk hostel dlu..kt umah gne mesin basuh je..

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
..Genting Highlands..nk pegi ngan mysayang..

14. Pelukan atau ciuman?
..Both:D frm mysayang..

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
..anak sedara Bopi..
..kwn pd sepupu aku..EDA..
..happy go lucky..
..xpenah jmp personally even duk 1kg..
..baik..ceria..aku suka dia..


16. 8 perkara yang amat saya gilai
..online..
..online..
..online..
..ber'sms..
..window shopping..
..snap pic with my n70..
..blogger..
..mysayang..


17. 8 perkataan yang sering di ucapkan
..miss u..
..luv u..
..take care..
..sweet dreams..
..nite2..
..askum..
..watpe?da mkn..
..bye2..

18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.
..twilight..
..eclipse..
..breaking dawn..
..new moon..
..mencari cinta..
..pesanan terakhir seorg lelaki..


19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.
..terima kasih cinta-afgan..
..matahariku-agnes monica..
..munajat cinta-ahmad dhani feat the rock..
..benar-benar-adam af2
..hero wayang-saerah
..fall for you-serenade
..i like to move it-will i am


19. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu
..hmm..xingat la..huhu..sowi yer


20. Mari men'tag' 8 orang lain.
..ieeko..
..fina..
..mieya..
..boi fadeyka..
..es..
..Q's..
..paantz..
..syeda..

2 orang sayang cikyana:

- Gie - said...

x aci!
g bru ade twilight :(
































pnjam...

CikYana(",) said...

hahaha..
kakya da de full set..
4biji sume skali:)