Saturday, July 4, 2009

Beza Suka Dan Cinta

1- Di hadapan orang yang kita cinta, hati kita akan
berdegup kencang. Tapi di hadapan orang yang kita
suka, hati kita akan gembira.

2- Di hadapan orang yang kita cinta, musim
sentiasa berbunga-bunga. Di depan orang yang kita
suka, musim itu cuma berangin sahaja.

3- Jikalau kita lihat di dalam mata orang yang
kita cinta, kita akan kaku. Tapi jika kita melihat
ke dalam mata orang yang kita suka, kita akan
tersenyum.

4- Di depan orang yang kita cinta, kita menjadi
malu. Di depan orang yg kita suka, kita akan
tunjukkan imej yang sebenar.

5- Di depan orang yang kita cinta, lidah kelu untuk
berkata-kata. Di depan orang yang kita suka, kita
akan bebas berkata apa saja.

6- Kita tidak akan merenung mata orang yang kita
cinta. Tapi kita akan selalu merenung mata orang
yang kita suka.

7- Bila orang yang kita cinta menangis, kita akn
turut jua menangis. Bila orang yang kita suka
menangis, kita akan cuba untuk membuat dia gembira.

8- Perasaan cinta bermula dari kata. Perasaan suka
bermula dari telinga. Jadi, jikalau kita berhenti
menyukai seseorang yang kita suka umpama kita
membuang telinga kita. Tapi jika cuba menutup mata
cinta berbuah menjadi airmata. Setiap orang yang
hidup akan mengalami ini dalam hidup mereka.

LoveNote:-
..'AWAK'..
..sy suka n sayang 'awak'..
..remember that :)..
..eventhough skrg kte hnye "TTM"..

24 orang sayang cikyana:

haruan tasek said...

suka dan cinta lain ke?

GRuNGe said...

Tetiba abang rasa nak nyanyi.

Cinta, tegarkan hatiku,
Tak mahu, sesuatu merengkuh engaku,
Naluriku berkata,
Tak mungkin terulang lagi,

Sapa mau jadi Jaclyn Victor?

noin said...

betol2..suka dan sayang dan cinta memang berbeza :)

- - [ 4nkEl r4p ] - - said...

cik yana tengah fall in love lagik..

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.TTM!
.lame x dgr lagu neh :P

notso_violet : seindah bunga seri pagi said...

"Bila orang yang kita cinta menangis, kita akn
turut jua menangis. Bila orang yang kita suka
menangis, kita akan cuba untuk membuat dia gembira"

..ouh padanlah bila fahrin ahmad menangis, mot pun turut nangis..

eKyN said...

tepat , betul.........
ekyn pndang org yg ekyn suke smbil senyum tawe
bile org y ekyn cinta...
gler bdbar haha...
emm tp da xde ape skang
skang kosong.....
tu yg rase sgt sunyi bile lagu ni..
xpe best oo jd single ni haha

CikYana(",) said...

haruan tasek:
haah berbeza lor
hihihi :P

CikYana(",) said...

Grunge:
wahwah
abg siap nyanyi lg nie
kang ujan lak kt Sabah

lalala
just kidding :D

CikYana(",) said...

noin:
yezaaaaa
mmg berbeza
:)

CikYana(",) said...

ankel rap:
not fall in love lg
bru 'TTM'
msh perlu mengenali dia tuk fall in love :)

CikYana(",) said...

cik intanurulfateha:
haah intan
skunk sis ngan dia
bru TTM..lum fall in love lg
haha..msh mengenali diri masing2
:)

CikYana(",) said...

Mot:
wahwah
mot dilamun cinta ngan Fahrin Ahmad
lalala..tp dia sgt macho lor
:D

CikYana(",) said...

ekyn:
ala xpe ekyn
cinta akan dtg dgn sendiri nye
insyaALLAH :)

nikmati life single ni puas2 dulu
kalo da de commitment..ssh la nk enjoy2 sgt..hihihi

.:kiwi-buLan:. said...

waa..kena salin ne kt notepad..

lieya orange M.I. said...

...betul la cik yana...
...lieya setuju...
...tp kalo dah lama bercinta, rasanye takda nak malu2 dah...=D

...dulu sendawa sembunyi, sekarang, main belasah jer...heheee

Da' daffodil D said...

tp kan..tul ke org ckp suke dibawa ke mati tp tidak cinta?heeeeerrrm..

CikYana(",) said...

kiwi bulan:
walawei
siap nk salin 2
hahaha..up 2 u kiwi
:D

CikYana(",) said...

lieya:
hahaha
tau xpe
mle2 sume control jer
da bercinta..men hentam jela
asl hepi bersama..cewah

CikYana(",) said...

D:
alamak D
yg 2 cikYana xpasti lak
ngeh2

nofeel said...

haha.. untuk ak yang no feel nih..
xde ape kot.. nanti ak ade feel..
ak bace la bnyk kali.. huhu..
ayat2 tu sedap la utk ditulis..
sebab xleh dengar.. hanya melihat,.

semoga stay je..

amin.. huhu

CikYana(",) said...

nofeel:
huhuhu
btul2 :)

amin

aleena said...

suka+ cinta sngt sweet:)

CikYana(",) said...

aleena:
yup betul2
sgt2 sweet :)