Saturday, January 24, 2009

I've Been Tagged

1st tagged
by Yayah

Rulez!!!
A) People who have been tagged must write their answers in their blog.
B) Tag 8 people to do this quiz. (Those that are tagged cannot refuse.)
C) Continue this game by tagging 8 other people.

1. Yatty
2. Helena
3. Kimy
4. Kriel
5. Erieq
6. Inchik Sparky
7. Dik Sya
8. E-Rah

thats all :)


1.What have you been doing recently?
++typing..YM-ing..listening mp3++

2.Do you ever turn your cell phone off?
++kdg2 je bila xmau diganggu..haha++

3.What happened at 10am today?
++erm time tu aku kt Mydin lol++

4.When did you last cry?
++Smlm..miss hubby aku la++

5.Believe in fate/destiny?
++mestila percaya++

6.What do you want in your life now?
++dpt kje tetap..kumpul duit..jmp hubby..jmpe inchik sparky++

7.Do you carry an umbrella when it rains or just put up your hood?
++of course..i'm carry it..kalo x..abis basah la aku++

8.What's your favourite thing to do on the bed?
++mengelamun..tgk pic hubby aku..sms ngn inchik sparky++

9.What bottoms are you wearing now?
++track suit++

10.What's the nicest things in your inbox?
++sume nye la..tp skrg aku sll sms ngn inchik sparky++

11.Do you tend to make the relationship complicated?
++x kot++

12.Are you wearing anything borrowed from anyone?
++xpenah lg pinjam baju@suar org++

13.What was the last movie you caught?
++Failure To Launch..best gk++

14.What are you proud of?
++be a daughter of my parents++

15.What does the oldest text msg in your inbox say?
++Thx sayang..muaxx..best kn lagu ni(frm Shain)++

16.What was the last song you sang out loud?
++PUSPA++

17.Do you have any nicknames?
++Ya..Yana..Ira..CikYana++

18.What does the newest text say?
++Hai..dh tdo ke?(dr inchik sparky)++

19.What time did you go to bed last night?
++erm xsilap kul 2pg kot++

20.Are you currently happy?
++yes i am++

21.Who gives you the best advise?
++mymom..myhubby..myfrens++

22.Do you eat whipped cream straight from the can?
++nope..yerkkkkk++

23.Who did you talk on the phone last night?
++ermm eddy++

24.Is something bugging you now?
++erm xde kot++

25.Who was the last person to make you laugh?
++inchik sparky lg..ckp ngn dia mst ketawa++


2nd tagged
by Dik Sya

1) Siapakah org yang paling cute berada di sisi anda sekarang?
++erm fmly cikyana la++

2) Adakah anda rasa diri anda cute?
++cute ke??hahaha..cute skit2 jela++

3) Adakah anda rasa pasangan anda cute (wanita) atau jambu (lelaki)..kenapa?sila letakkan pic pasangan anda yang anda rasa paling cute..
++bole x xmo letak pic??leceh la..hihihi..inchik hubby cikyana sgt2 encem dimata cikyana..dialah segalanya utk cikyana..b,i luv u so much..muaxx++

4) Sila paparkan pic ter’cute’ insan yang telah men’tag’ anda
++org yg tag cikyana ni ialah dik sya..cikyana kenal dea kt blog nie..dea baik ngn cikyana
cikyana suka kwn ngan dea..syg dik sya++

5) And last sekali,seperti yg dijangkakan,sila paparkan pic anda yang anda perasan adalah cute dan mampu menggoda alam semesta..(jgn sesekali tinggalkan number hp yer!)
++mlas la ltak pic..hahaha..tgk jela pic cikyana yg cikyana ltak kt mne2 entry 2 ek..
serius cikyana tgh xde mood skrg nie..cowi tau dik sya++

lg 2 tagged akan dijwb kemudian ye..
sorry to yana n dyan..later sys jwb ek:)

4 orang sayang cikyana:

ChentaHati :-) said...

ooo itew tagged die,die tagged itew balik ea?huhu...
tkper2..ade mase dik sya bls..ngee..
nnti dik sya menjwb tagged sys tu ea..wait for my new entry..hik hik..
for tagged dik sya..dik sya bagi 98markah jer..dik sya nk tgok gak pic ter'cute' abe sys and sys skali..uwaaaa..

CikYana(",) said...

ok dik sya
tke ur time ye:)
pic kami berdua??
alamak xdela..sbb abe sys xsuke expose sgt:))
da kawen..bru tunjuk :p

ayie_helena said...

alohaa sys yana..thnx eaa coz tag helena....itew dah jawab taw...ngeee~~~~

CikYana(",) said...

thx helena jwb tag sys tu:)