Friday, November 30, 2012

Assalamualaikum ;)

Apa khabar kawan-kawan blog semua? Sihat tak? Ya Allah rasanya dah berapa bulan blog cikyana terabai kan..sumpah rasa rindu yang teramat sangat nak blogging macam dulu :'(
Tapi apakan daya..masa dan keadaan tak mengizinkan cikyana untuk menjadi blogger yang aktif macam dulu..kecewa sangat-sangat..blog pun dah lama terabai macam tu je..iskh iskh

Niat dihati nak juga update dua tiga kali sebulan tapi keadaan internet kat kawasan rumah cikyana amatlah teruk..loading page pun lama T____T

Oh ye,ramai lagi ke blogger yang masih aktif? Bilalah agaknya cikyana berpeluang jumpa korang semua kan? :(


4 orang sayang cikyana:

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
hargailah hari kemaren,
mimpikanlah hari esok,
tetapi hiduplah untuk hari ini.
bagi-bagi motivasinya yaah...

CikYana(",) said...

Thank you :)

Fazleyatul Aini said...

hai lamanya tak update cik yana =)

tRiAz said...

Setelah 2 tahun menghilang.. harini aku kembali.. muahahaha