Friday, May 27, 2011

Happyy Fridayy Sume =))

Hari ni cikYana xbpe nak happyy sangat
Xtau nape..byk masalah kot..hurmmm
Bgn2 je trus mama ajak kuar
Pegi mne?Pegi bank n breakfast..h0h0h0

Honestly..cikYana da penatt sgt2 nak jaga hati n perasaan org
Sbb pe..sebabnye cikYana je yg bsungguh2 duk jaga hati n perasaan org
Tp org..sikit pun xkisah n peduli dgn perasaan cikYana
Memang sakit..pedih..kecewa..sume ade ble org bt kite camtu

Whatever it is,
Cikyana still ade family n some close friends yg btl2 sayang kat cikYana
Alhamdulillah =))
Korangg2 sume pun sayanggg kat cikYana kan kan..hihi

So cikyana da buat keputusan
Xnak jadi baik sangat..sekali sekala kne jadi jahat gak
Bru lah org x ambik kesempatan ke atas diri kita
Betull x?

NotaKecik:-
Ramai tak blogger Terengganu kat sini??
Sbb cikyana ingat nk buat mini gathering lah..hihi
Nak kenal dgn lebih rapat lagi..
InsyaALLAH nak buat kat A&W Pantai Baru Buruk =))
Bila and pukul bpe..cikYana akan inform balik..ngeeeee

12 orang sayang cikyana:

izzysabki said...

cik yana nak jd jahat skt??ishk3..jgn...xbek memberontak...biar la org nak buat jahat kt yana...yg pnting yana buat baik dgn org...berkawan pon bermakna memberi,bkn mnerima kn:)

CikYana(",) said...

IzzySabki:

Yelah..
Bila terlalu baik..org pijak kepala n ambik kesempatan lak
Cam sekarang ni lah
Time susah cari yana..ble da senang..ilang entah kemana =((

Tu yang sedih sangat2
Yana pun xnak jd jahat ngan kengkawan
Yana ni mmg xkan marah or benci kawan

Btw,thanxx tau izzy
I'm feel so relieved n0w =)

krole said...

awak jangan kata begitu... sepatutnya kita jadi diri kita sendiri...sekiranya ada sesuatu masalah patut kita cari jalan penyelesaiannya bukannya lari dari masalah itu, sal krole tengok statement wak yang sal kadang2 kena jadi jahat tu, seperti awak membohongi diri sendiri dengan menjadi orang lain, banyak cara lagi wak sekiranya kita tak nak sesuatu peristiwa buruk itu berulang... jangan seksa diri sendiri dengan menjadi orang yang bukan diri kita sendiri ya.

CikYana(",) said...

Krole:

Betul kate awak tu
Sy taip entry ni pun dlm kdaan hati tgh marah n panas

Tu yg merapu bukan2
=((
Btw,thankk you wak
Kata2 nasihat yg sgt berguna =))

I'm appreciate it much
Thankkk you so much

Firdnurjue said...

alah...jue blogger ganu..tapi jue stay kuantan..huwaaaaaaa...xdptla join together2..huuuuuuuuuuu

aisya said...

ala, nape lak nk jadi jahat ni?
sy pun penah buat keputusan mcm cik yana ni.. tp last2 makan diri sendiri.. so skrg ape yg sy buat jadi neutral je, baik x, jahat pun x.. , x pyh pedulikan org lain, kite buat hal kite je.. jadi xde la kite nak sakitkan hati sape2 and hati kite pun nangis jugak.. huhu

CikYana(",) said...

Firdnurjue:

Ala yeke?
Xpe2 nnt jue balik ganu

Kte wat mini gathering lg eh
Bukak pose ke..ape2 jela =)

Xmo sedey2 eh

CikYana(",) said...

Aisya:

Huhu yeke?
Cancel lah nak jadi jahat

Tp siyes mmg sakit ati sgt2 tau
Kte anggap dia kwn baik..tup2 bt cmni lak

MJ said...

dah vote dah..

CikYana(",) said...

MJ:

Winkkkk winkkkkk
Thankkk you MJ

Yana tlg promote tuk kawan jer
Nak cukupkan org like 1000++

=))

MJ said...

nak join sekali ler

CikYana(",) said...

MJ:

Hikhik
Join jgn xjoin

:)